dinsdag 27 juli 2010

2 zakken aardappels

Jaja, de volgende mijlpaal is eindelijk bereikt: vanmorgen was er precies, tot op de ons, 20 kilo vanaf. Heerlijk, we zijn op de goede weg. Minder dan ik hoopte natuurlijk, maar ik heb last van vrouwelijke ongemakken, die ook het afvallen in de weg zitten. Dat komt dus wel goed.

Komende zondag vertrekken lief en ik richting Schotland, alwaar ik ook in de avond wat maaltijden ga nuttigen. Dat is gewoon praktischer en zeg nou zelf, een beetje genieten op vakantie mag ook wel. Bovendien gaan we als het goed is ook lekker wat wandelingen maken, dus er wordt verbrand. Hopelijk zal het niet al te negatief uitpakken. Na terugkomst beloof ik overigens een mooi verslagje op deze blog van de vakantie. We hebben gisteren de dagen ingepland en we hebben er zo'n zin in!

Nog maar 5 kilo dus, of eigenlijk 7. Nee, wees niet bang, ik blijf mijn streefgewicht niet naar beneden bijstellen, die 2 kilo komen er namelijk weer bij als ik weer normaal ga eten. Nog even de zomer door dus. 20 gone/5 to go

2 opmerkingen:

  1. Jeetje wat zal dat heerlijk voelen!!! 20 kilo, wat een mijlpaal! Hele fijne vakantie, geniet ervan samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zet 'm op meis! Geniet van je reis en we zien elkaar snel weer!

    BeantwoordenVerwijderen