woensdag 14 juli 2010

Elke dag ijs!

Gisteren gebeurde er iets heel raars, ik ben me gewoon vergeten te wegen! Dat gebeurt me echt nooit. Normaalgesproken zou ik het liefst elke dag op de weegschaal gaan staan, maar 1 tip: niet doen! Je gewicht kan echt per dag anders uitvallen (ook naar boven toe), dus houd het bij 1 keer in de week. Zoals normaalgesporken voor mij op de dinsdag, maar nu een dagje later. Ik denk persoonlijk dat dit komt omdat ik nu op een goed gewicht zit en me hier goed bij voel. Op de een of andere manier voel ik ook dat dit een gezond gewicht is en ik niet een paar zakken aardappels teveel meesleep. Enfin, er was weer netjes een kilo af! Het gaat steeds langzamer (wat me niet raar lijkt, aangezien het einde in zicht komt), maar we komen er wel. Ik hoop eind augustus te kunnen gaan beginnen met het afbouwen.

De vorige keer had ik het al over de verveling die erin begon te komen qua variatie en daar heb ik wat aan gedaan. Doordeweeks eet ik nu dus als ontbijt de porridge, in de middag gewoon een reep en 's avonds...een ijsje! Ja echt, ik eet elke dag ijs. Via wat zoeken op internet kwam ik erachter dat je van de shakes heel makkelijk ijs kunt maken, met behulp van een blender en wat ijsblokjes. De blender, die al een tijdje erg zielig in het hoekje van de kast zat, wordt volop gebruikt en de ijsjes zijn veel lekkerder dan de shakes! Helemaal met dit weer natuurlijk :-) Het ziet er niet helemaal zo uit als hier beneden, maar na al die maanden smaakt het prima. Het blijft niet het makkelijkste dieet wat er is, maar met een beetje bikkelen is het goed te doen! Nog maar even. 17,5 gone/7,5 to go

PS. Op de een of andere manier heb ik het gewoon af en toe te druk om een berichtje te plaatsen. Ik heb de afgelopen tijd weer een aantal films bekeken en volgens mij vergeet ik er een paar, maar hierbij alsnog wat cijfers: State of Play 7.5 Monsters VS Aliens 7 Ed Wood 7.5

1 opmerking:

  1. Hey meis,

    Ik vind het echt knap van je dat je het zo volhoud! Ik las een paar berichtjes naar beneden dat je ook een keer bent flauwgevallen enzo. Echt jakkie! Maar zolang jij je goed voelt ben ik blij :). Binnenkort weer is een theetje doen :)?
    Liefs Nikki

    BeantwoordenVerwijderen