woensdag 21 juli 2010

Ik heb niks om aan te trekken ;-)

Het gaat goed, nog steeds. Ik sta er elke keer weer verbaasd van als blijkt dat ik toch weer ben afgevallen na een week. Dus ook deze week weer en de consulent, waar ik gisteren was, was helemaal enthousiast. Iets te enthousiast wat mij betreft. Gisteren nam ik voor 4 weken aan spullen mee, vanwege de vakantie, en ze nam afscheid met de woorden: 'De volgende keer gaan we afbouwen!'. Of ik daar over 4 weken al aan toe ben betwijfel ik, maar we doen ons best. Niet vergeten dat ik in de vakantie ga eten, dus dan zal het niet heel snel gaan.

Maar ok, voor 4 weken aan shakes, porridge en repen mee dus. En iets nieuws, de kant en klaar shakes voor op vakantie, ik ben benieuwd. Lief en ik gaan ons dit jaar naar de overkant begeven, om het mooie Schotland te gaan bewonderen. We hebben er heel veel zin in, maar hopen wel op iets beter (vooral droger) weer dan nu.

Voor dat we op vakantie zouden gaan, wilde ik nog even het huis aanpakken. Er is al een hoop opgeruimd (en een hoop ook niet :-P), maar dit weekend waren de kledingkasten aan de beurt. 6 zakken kleding kunnen de deur uit, waarvan 5 van mij. Meer dan de helft van m'n kleding was echt veel te groot. Mijn broeken (die eigenlijk ook allemaal een maat te groot zijn) heb ik dan zelfs nog gehouden. Die draag ik met riem tot ik klaar ben, anders wordt het te duur. Grappig detail is overigens dat mijn lief (die heel slank is) toch een paar kilo was aangekomen en hierdoor niet alles meer paste. Hij vond het zelf overigens minder grappig, maar niet zeuren, hij is nog steeds een slanke den. Maar mocht hij op dieet willen...ik weet nog wel wat:-P Ik vroeg hem hierna ook om even op de weegschaal te staan en waar ik normaalgesproken altijd wat meer woog dan mijn vriend, zat ik er nu onder, ook een erg fijn gevoel moet ik zeggen! Zo hoort het toch eigenlijk ook een beetje, althans, ik wil het graag.

Ik hoop volgende week de volgende mijlpaal te hebben bereikt: 20 kilo. Ze komen in zicht, we zijn er bijna. Daarna nog heel even. 19,5 gone/5,5 to go

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat het zo opschiet allemaal, dat blijf je motiveren lijkt me!
    Heerlijk dat je vakantie ook voor de deur staat. Schotland lijkt me prachtig, 'k ben er nog nooit geweest, maar 't zal er vast heel mooi zijn wat ik zo hoor van mensen die er wel geweest zijn.
    Oh ja, laatste films die ik heb gezien: Eclipse, geef ik een 9 en Shrek 3d geef ik een 8,5 ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er komt zeker een verslagje op m'n blog, want ik ben van plan de laptop mee te nemen. Iig voor Word. Heb er heel veel zin in!
    Shrek wil ik ook nog zien! Misschien op de boot naar Newcastle.
    Heb btw Habana Blues aangeschaft, maar nog niet gekeken.
    Weet jij btw nog leuke kinderfilms? (zie 3 blogs terug)

    BeantwoordenVerwijderen