vrijdag 10 september 2010

Ff snel

Ff snel wat filmcijferstjes.
Het is grote stress op m'n werk, heb geen moment rust. Niet dat je normaalgesproken op je werk moet zitten bloggen :-P maar geen tijd voor pauze dus.

Die Welle: goede Duitse versie van het boek dat bij iedereen op de boekenlijst stond volgens mij: The Wave. 7.5
Letters to Juliet: lieve en uiteraard zeer voorspelbare romantische komedie met mooie beelden uit Verona. 7
Pride & Prejudice: verfilming van de klassieker van Jane Austin. Pure romantiek waar je zin in moet hebben. Mooi, maar redelijk traag. 7
Kom niet aan mijn kinderen: het waargebeurde verhaal van twee kinderen die door hun vader worden ontvoerd naar Syrie. Niet al te best geacteerd, maar een gevoelig onderwerp. 7

Ik vind het trouwens heel leuk als jullie ook tips en cijfers geven over films, zoals Lieve Lyntje!
Nu snel verder...
O, en vanaf maandag weer de specials!



4 opmerkingen:

  1. Oh! Leuk!
    Nou hier ben ik met mijn cijfers ;).
    Letters to juliet: 7 (vond 'm af en toe idd
    iets te voorspelbaar).
    Pride & Prejudice: 8! Heerlijk die traagheid ;)!
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Welle heb ik laatst ook gezien volgens mij, even denken hoor...jaaa zeker weten, 'k denk dat die van mij ook een 7,5 zou krijgen, misschien een 8. De rest van de films die je noemt heb ik nog niet gezien. 'k Heb "City of God" nog liggen om te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rosalyn,
    neem je rust, ik weet wat het is om stress te hebben op het werk. Eén ding is zeker het humeur wordt er niet beter van, dus ben ik de laatste dagen redelijk chagrijnig. Komt allemaal wel weer goed. Let goed op jezelf en vooral op je gezonheid ! ! ! Als er iets is wat we kunnen doen voor je, dan wel even laten weten ! ! !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even een negatieve recensie hier tussen al die zevens en zeveneneenhalven:

    Een film die je zeker niet hoeft te gaan kijken is Bitch Slap. Had echt gehoopt op een over-the-top exploitationfilm à la Grindhouse, maar werd (ondanks de de diepe decolletés van de aanwezige schonen

    en het stevige geweld)enorm teleurgesteld door het humorloze script. Er zaten af en toe best mooie shots in, maar met name de special effects waren een drama (en dan ook weer net niet zo slecht dat het grappig is). Het was lang geleden dat ik een film halverwege heb uitgezet, maar het is Bitch Slap gelukt. Een magere 3,5...

    BeantwoordenVerwijderen