vrijdag 3 september 2010

Natuurlijk zitvlees? De nodige update

Even de nodige update. Het is razend druk op m'n werk. Eerst de achterstanden van mijn eigen vakantie wegwerken en nu is mijn collega op vakantie, wat inhoudt dat ik dus dubbel zoveel werk heb. Pfff, volgens mij ben ik over 3 weken weer aan vakantie toe.
Toch even snel een update voor alle nieuwsgierige mensen. Ik heb allereerst weer een aantal films gezien, maar kan echt de tijd niet vinden om er uitgebreide recensies over te schrijven, wie weet komt dat later weer. Wat ik me nog kan herinneren: Quigley Down Under: leuke, onderhoudende western. Niet briljant en bijster grappig, maar vermakelijk: 7. Hoe overleef ik mezelf? Lieve puberfilm (waar ik dus van hou) over het moeilijke leven van een opgroeiende puber en de bijkomende problemen. Naar het boek van Francien Oomen: 7. Miss Potter: Hier hou ik gewoon van, romantische beelden en een lief verhaal. Heerlijk als je in de stemming bent. Brengt jeugdsentiment naar boven: 7.5.

Zo, en dan nu het beruchte dieet. Goed nieuws, want het loopt nu officieel op z'n eind! Ik ben dinsdag begonnen aan mijn laatste 2 weken dieet en daarna ga ik afbouwen en weer opbouwen. Die fases duren bij elkaar ook weer 6 weken, maar dan kan ik in ieder geval weer eten. Ik zit goed op gewicht, maar wil nog een aantal kilo's kwijt, omdat die er helaas ook weer aan gaan komen als ik weer gewoon ga eten. En het is goed dat ik weer ga eten, want ik merk ook aan mezelf dat afvallen vrij verslavend is, een beetje gevaarlijk dus wel. Gelukkig heb ik genoeg strenge mensen om me heen, die me goed in de gaten houden. Wat zowel een voordeel als een nadeel is, is dat ik geen kleding meer over heb! Geen broek of trui die me meer paste. Een goed resultaat dus, maar wel een dure grap, vandaar dat ik wat rondstruin op Marktplaats, om het in het begin een beetje cheap te houden. Maar eigenlijk wil je natuurlijk ook gewoon je eigen, nieuwe kleding.
Wat verder raar is, is dat ik niet meer lang, lekker kan zitten. M'n natuurlijke kussentje is weg en m'n kont gaat gewoon zeer doen na bepaalde tijd. Apart hoor. Ik ga waarschijnlijk dus (helaas) weer iets aankomen, maar zoals het er nu voorstaat: 24 gone/? to go.

3 opmerkingen:

  1. Gelukkig, ga je binnenkort weer eten, want ik maak me daar echt zorgen over.
    Hopelijk gaat het een beetje op je werk.
    Beter veel werk, dan helemaal geen werk{baan}.
    Ik weet niet hoe laat je met de bus gaat 's morgens of waar je jezelf verstopt, of misschien ben je inmiddels wel zo mager dat ik steeds langs je heen kijk, maar ik zie je nooit meer.
    Even tussendoor, je broer komt definitief in z'n huis wonen, alles is geregeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee meis, knap hoor, goed gedaan! Ik herken dat
    wel; dat niet lang op je kont kunnen zitten! Mijn billen zijn namelijk jammergenoeg heel plat! Soms wou ik dat ik mezelf in vorm kon kneden :p dan ging mijn buikje naar mijn billen, hihi! tot snel meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi! Nu zie ik pas dat ik helemaal vergeten ben je vakantie update te lezen, dat ga ik binnenkort even doen als ik wat meer tijd heb, ben benieuwd naar jullie reis. Goed om te horen dat het allemaal zo gelukt is met het afvallen. Wel fijn dat mensen om je heen je zo goed in de gaten houden, want het kan inderdaad verslavend zijn en de andere kant opgaan, wat natuurlijk niet goed is. Miss Potter lijkt me ook een leuke film trouwens. Ik ga mijn laatst bekeken films hier ook even een cijfer geven bij jou, 'k vind dat zo leuk om te doen. Mijn laatste films zijn: The Notebook (prachtig, dikke jankfilm, geef hem een 9) en P.S. I love you (ook al zo'n jankfilm, ook een 9).
    Heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen