woensdag 22 september 2010

Zou ik eerst de kaart even mogen bekijken?

Ik heb mijn eerste afbouwweek erop zitten en wat voor mij het meest belangrijk was: ik ben niet aangekomen! Ik hoop dat dit de hele afbouwperiode zo zal blijven, maar dat is niet zeker natuurlijk. Ik maak het mezelf dan ook niet makkelijk met een periode vol etentjes. Al dagen van tevoren check ik alle menu's en ga vervolgens na hoeveel calorieen er ongeveer in de maaltijden zitten en hoeveel ik ervan mag eten. Klink panisch, maar het zou natuurlijk zonde zijn om me nu al te gaan overeten. Helaas komt het nu allemaal even zo uit.
Vanavond gaan we uit eten met het werk in kader van het Nederlands Film Festival en de kaart is al gecheckt: ik ga voor de Indiase groentencurry met rijst. Dat scheelt in ieder geval al de calorieen van het vlees. Nu nog de ananas eruit vissen ;-) Ik ben benieuwd hoe ik er volgende week, na de tweede week, voorsta.

Over het NFF gesproken. Ik heb even geen films te bespreken nu. Afgelopen weekend was ik met de schoonfamilie in Drenthe (jaja, Evelyn :-) en de special van afgelopen maandag had ik al gezien. Maar de volgende keer heb ik zeker wat te vertellen! Uiteraard de special van volgende week, maar vanavond begint dus het NFF en ik heb premierekaartjes voor 3 nieuwe Nederlandse films! Heb uiteraard al even m'n kledingkast gecheckt op de dresscode van de feestjes. Vanavond staat Oscarinzending Tirza op het programma, zaterdag Schemer en zondag Lang & Gelukkig. Vooral naar de laatste film kijk ik erg uit. Ik heb de volgende keer wel wat indrukken te delen denk ik zo! Even kijken hoeveel BA'ers (Bekende Acteurs) ik kan spotten ;-)

1 opmerking:

  1. en we hebben wel aardig wat BA'ers gezien... Vond heel leuk, hectisch en gezellig. Volgende keer misschien ff een rustiger moment uitkiezen om lekker bij te kletsen.
    X

    BeantwoordenVerwijderen