woensdag 15 september 2010

Smakelijk eten?

Eigenlijk kan ik bijna een kopie maken van mijn vorige blog. Ook dit keer weinig tijd (ik vrees dat dat even zo blijft) en ook de cijfers zullen redelijk overeen komen denk ik, wel andere films natuurlijk.

Maar allereerst even het heugelijke nieuws dat ik vanavond sinds lange tijd weer een maaltijd ga nuttigen. En vanaf nu zal dat alleen nog maar meer worden, want ik ga de afbouwfase in. Ik vind het heerlijk en doodeng tegelijk. Ik heb heel veel zin om weer te gaan eten, maar ben als de dood dat ik weer aan ga komen. Maar we beginnen rustig, een stukje kabeljauw en wat groene asperges, ik droom er al een week van;-) Ik ben ruim 26 kilo kwijt en hoop niet meer dan 2 a 3 kilo weer aan te komen. Duimen jullie voor me dat dat lukt?


Dan de film natuurlijk. Ook dit keer geen echte uitschieters naar boven en helemaal niet naar beneden. Maar geloof me, ook ik zie wel eens een !#$%%^&*film.
Michael Clayton: Een advocaat met gewetenswroeging. Helaas, bij de meeste van dit soort films, is het voor mij niet meer dan een uitgebreide aflevering van de gemiddelde, goede advocatenserie. Zo ook deze: 7
Elisabeth: Ik begin steeds met van kostuumdrama's te houden en dan vooral degene met een historisch verhaal erachter. Eigenlijk hou ik dus vooral van historische films. Ijzersterke rol van Cate Blanchett wat mij betreft: 7.5

Elisabeth: The Golden Age: Meteen het tweede deel bekeken natuurlijk. Wederom sterk, maar iets minder boeiend: 7

The Boat that Rocked: Aparte, leuke, grappige, nostalgische film over radiopiraterij in de jaren '60. Vooral leuk voor mensen die het hebben meegemaakt, maar ook voor hen die zouden willen dat dat zo was, zoals ik. Vol heerlijke muziek: 7.5

The Doors: When you're strange: Documentaire over The Doors, ingesproken door Johnny Depp, vol zeldzaam archief materiaal. Interessant, zeker voor de fans van deze band: 8


Deze laatste film heb ik weer eens in de bioscoop gezien. De spacials zijn weer begonnen: heerlijk!


5 opmerkingen:

  1. Geniet van je maaltijd meis, je hebt het verdiend! Je mag echt heel trots op jezelf zijn voor je doorzettingsvermogen! En ookal vond ik
    je al een heel mooi meisje, ik ben blij dat jij
    je nu lekkerder in je mooie velletje voelt ;).
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je gaat afbouwen. Ik duim mee! Eet smakelijk vanavond!
    De film 'the boat that rocked' heb ik ook op dvd en ik denk dat ik die een 8 zou geven, heb er enorm om gelachen, heerlijke cast en goede muziek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rosalyn,
    Gelukkig,
    ik ben weer een klein beetje gerustgesteld.
    Ik hoop dat het allemaal gaat zoals je hoopt en wenst.
    Heel veel sterkte en het gaat je zeker lukken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eet smakelijk zou ik zeggen!

    Kan me aardig vinden in je zijfers voor de films, vond alleen 'the boat that rocked' lang niet zo leuk is had gehoopt. Die Doors film heb ik nog niet gezien, maar lijkt me interessant.

    Deze week een leuke comedie gezien (geen dijenkletser, maar wel goed voor af en toe wat gegrinnik) met Andy Garcia: City Island. Moeizame familiebanden en leugentjes om bestwil zorgen veel miscommunicatie en onbegrip. Ondanks het al te zoetsappige einde toch een prima feelgood-movie: 7,5

    Wij zijn inmiddels helemaal verslingerd aan de HBO serie True Blood, waarvan we het eerste seizoen er afgelopen week doorheen hebben gejast. Erg grappig, een hoop bloed en ook prima muziek: een dikke 9!

    Tot vanavond in Borger...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik duim voor je, hoor. Ben wel heel benieuwd wat we volgende week dan gaan eten samen. Ik pas mij geheel aan jou aan!
    Ik ga morgen The Doors: When you're strange zien bij ons in het filmhuis. Ben heel benieuwd twee weken geleden Nowhere Boy gezien. Ik vond h'm wel aardig.

    BeantwoordenVerwijderen