dinsdag 15 juni 2010

Over de helft!

Had een beetje een wisselende dag gisteren. Was heel moe van een druk weekend, dus heb (jaja, het is echt waar) deze week de film aan me voorbij laten gaan. Moeders vond het geloof ik niet zo erg, nu kon ze gewoon voetbal kijken en ik zat er ook niet zo mee, dat ik een Frans liefdesdrama ging missen. Waarschijnlijk had ik het toch een zeikfilm gevonden :-P Maar ook goed nieuws natuurlijk: het Nederlands elftal heeft de eerste wedstrijd op het WK gewonnen en ik kon onverwacht toch kijken op het werk. Erg fijn! En toen ik thuis kwam, lag er een pakketje klaar van Lieve Lyntje. Ik ontdekte ineens een geweldig tasje op haar webshop, gemaakt van Beatlesstof! Die moest ik natuurlijk hebben en als verrassing zaten er nog 2 sleutelhangers bij van dezelfde stof! Superleuk natuurlijk, bedankt Evelyn!

En dan het, wat mij betreft, leukste nieuws: ik ben over de helft! Met m'n dieet dus, maar dat zal iedereen wel snappen. Ok, het is een pond over de helft, maar dat telt ook! Ik kan dus nu naar het einde toe gaan werken. Dat is nog redelijk ver weg, maar ik hoop het over 2 maanden te hebben bereikt. Ik ga tussendoor wel op vakantie, dus nog even overleggen hoe we dat gaan aanpakken. Eind van de week heb ik weer wat eetdagen, aan de ene kant heel fijn, aan de andere kant val je dan minder of niet af of kom je misschien wel aan. Omdat het zo goed gaat is het soms wel moeilijk om dan iets te eten en voel je je bijna schuldig, nergens voor nodig natuurlijk. Bovendien moet ik gewoon eten, wil ik na het dieet niet meteen naar het ziekenhuis met darmen die geheel in paniek raken na maanden zonder 'echt' eten. Dus ik verheug me er stiekem ook wel een beetje op.

Maar ik heb ook een beetje aan het extra verbranden van calorieen gedacht natuurlijk! Wat extra proberen te bewegen die dagen. Zondag is het vaderdag (niet vergeten!) en ik heb het fanatieke idee om, met droog weer uiteraard, naar m'n ouders huis te gaan lopen. Dat is 45 minuten heen en 45 minuten terug. Extra verbranding dus! En dan maar stiekem hopen dat er dinsdag toch een klein beetje af is bij de consulent. Voor nu: 13 gone/12 to go

1 opmerking:

  1. Leuk om te lezen dat je zo blij was met je pakketje! En wat goed joh, op de helft alweer, time flies! Je hebt goede voornemens met flink wat bewegen enzo, succes!! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen