woensdag 23 juni 2010

Teleurgesteld

Tussen alle drukte van deze hectische, maar leuke week door (filmrecensies volgen later nog), toch nog even snel een update van mijn bezoek aan de consulent. En zoals de titel doet vermoeden, was dit enigzins niet zoals ik had gehoopt.

Ik heb een tussenweek gehad en het is niet gek als je dan vrijwel niet afvalt, een pondje, zoals bij mij, is eigenlijk nog best wat. Toch baalde ik stevig, omdat ik echt wel extra heb bewogen in de tussenweek. Bovendien scheelt het altijd nogal of ik me in de ochtend thuis weeg of 's avonds bij de consulent. Zoals ook nu, bijna 3 kilo! Ik kreeg dus een strenge preek van mijn consulent, die ik toch niet helemaal verdiend had vond ik. Nee, ik heb niet gesmokkeld (had ik dat maar wel gedaan, dan had ik er nog van genoten) en ja ik drink genoeg en hou me strikt aan het dieet. Grrr, ik ging toch met wat gemengde gevoelens richting huis.

Maar ook weer extra gemotiveerd. Zou dat misschien ook de reden van zo'n preek zijn? Ik wil over 2 weken echt wel knallen bij de consulent! Hopelijk is er dan een kilo of 3 af, ik ga ervoor. Nu maar eerst op naar de 15 kilo. 13.5 gone/11.5 to go

2 opmerkingen:

  1. Ach joh!! Wat vervelend is dat... Maar je weet zelf wel dat je ontzetend je best hebt gedaan en haar job is toch inderdaad om jou weer te stimuleren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rosalyn, niet zo somber ! ! !
    Maak het niet te gek, daar maak ik me in ieder geval wel zorgen over.
    Blijf positief, het zonnetje schijnt, op de zaak heb je het goed geregeld, weekendje Stockholm is voor elkaar en het komt zeker goed, want zaterdag gaan we naar de KUIP ! ! !

    BeantwoordenVerwijderen