dinsdag 29 juni 2010

Paniek!

Dit weekend was het even paniek in de tent en niet op een leuke manier. Paniek kan soms leuk zijn, als deze onterecht blijkt, maar dit was echt even flink balen. Zondag op maandag geen oog dichtgedaan. Blijkbaar zijn mijn darmen door het dieet zo lui geworden, dat zelfs een tussenweek ze niet wakker kon schudden. En ook geen speciale thee van Zonnatura en zelfs geen tabletten. Gevolg: creperen van de pijn, kokhalzen en ik ben zelfs flauwgevallen. Op verdere details zal ik niet ingaan :-P Gelukkig heb ik de liefste vriend ooit (jaja, ik weet dat iedereen dit zal zeggen over haar eigen vriend, althans dat hoop ik), die bij me op de bank bleef slapen en meteen de volgende ochtend actie heeft ondernomen. We stonden bijna op het punt om naar de spoedeisende hulp te rijden, maar gelukkig was dit niet nodig. Wel even dit voorval besproken met de huisarts natuurlijk, die meteen zei dat ik moest stoppen, maar gelukkig was zijn (vrouwelijke) assistent iets begripvoller: ze snapte heel goed dat ik niet wilde stoppen omdat ik zo goed afval. Ik moest wel even contact opnemen met m'n consulent. Bij mijn volgende bestelling zit Cambridge Fibre, een poedertje dat je door je shakes roert, als andere producten niet helpen. Die shakes zijn vaak toch al niet te zuipen, dus dat poedertje kan ook geen kwaad :-P Nu hopen dat het niet nog eens gebeurt, want dan is het waarschijnlijk wel afgelopen met het dieet.

Maar gelukkig gaat het qua afvallen wel nog steeds de goede kant op. Ik ben over de 15 kilo, wat dus automatisch betekent dat ik nog maar minder dan 10 kilo hoef af te vallen! Appeltje eitje lijkt me zo, mits alle organen zich aan de regels blijven houden natuurlijk. Ik hoop dit in 2 maanden te kunnen bereiken, hoewel hier wel een vakantie tussenzit, waarin ik in de avonden ga eten, maar hopelijk is dit geen probleem. Over 2 maanden kijk ik gewoon hoever ik ben, hopelijk kan ik dan in ieder geval iets gevarieerder gaan eten. Ik moet zeggen dat sinds vorige week de shakes toch wel een beetje gaan vervelen. Daarom heb ik voor de komende bestelling de helft van de shakes vervangen door porridge, dus ik ben benieuwd. Het ziet er uit als zelfaangemaakte lijm, maar tegenwoordig is al snel iets lekker. Ik ben erg benieuwd. De tussenstand: 15,5 gone/9,5 to go

1 opmerking:

  1. OOOOOH jemig zeg!! Wat een naar verhaal zeg... ik vind het heeeel vervelend voor je! 'k kan me voorstellen dat je niet wilt stoppen, maar je moet toch ook straks weer verder met normaal eten.... rustig aan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen