vrijdag 26 februari 2010

And the Oscar goes to...

Ik ben nog maar net aan het bloggen en heb nu al een award binnen. Ik wist eigenlijk helemaal niet dat je met bloggen iets kon winnen, maar zoals je overal een dag voor hebt, heb je natuurlijk ook overal een prijs voor. Ik heb de prijs gekregen van Liefgeval, een blog van vriendinnetje Nikki. Dank u! Er zitten ook nog regels verbonden aan de award:

Je moet 7 leuke feitjes over jezelf op je blog zet en de award doorgeven aan 7 andere bloggers.

Ok, de eerste opdracht is niet zo moeilijk. Hou je vast, hier komt ie:

  • Ik vind het jammer dat ik de jaren '60 niet heb meegemaakt
  • Ik zou eigenlijk lid willen worden van een homo-organisatie, niet omdat ik 'van de club' ben, zoals mijn collega altijd zegt, maar om ze te steunen tegen discriminatie
  • Ik zit er soms aan te denken om vegetarier te worden, maar ik vind het moeilijk om een grens te trekken. Daarom probeer ik vaker biologische producten te kopen
  • Ik heb een grote mond, maar ben eigenlijk vaak heel onzeker
  • Ik was op de basisschool verliefd op Giovanni van Bronckhorst
  • Ik vind het super om dingen van de wereld te zien, maar ben eigenlijk ook best wel een huismus
  • Cadeautjes kopen is bijna een hobby van me

Nu ga ik even smokkelen. Omdat ik nog maar een beginneling ben, ken ik eigenlijk helemaal niet zoveel andere blogs. 7 gaat dus niet lukken. Een blog die wel de moeite waard is om te bezoeken is The Blues Are Still Blue. Zeker als je van muziek houdt. En natuurlijk de blog van Nikki.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten