woensdag 10 februari 2010

Another blogger, why?!

Hallo daar,
ja ook ik ben begonnen met een blog. Nee, ik weet het, ik ben niet echt een trendsetter, volgens mij begint bloggen zelfs alweer helemaal uit te raken.
Maar toch heb ik besloten er een te starten, na een paar leuke reacties op mijn concertrecensies op hyves. Bovendien werd ik geïnspireerd door vriendinnetje Nikki en de film Julie & Julia. Al wordt dit geen receptenblog hoor, ik houd het na een dag hard werken op de wat simpele, doch smakelijke gerechten.
Maar mijn hoofd zit altijd vol verhalen, die ik niet altijd meteen kwijt kan, dus een blog leek me ideaal. Naast mijn hersenspinsels ga ik graag naar concerten en films, dus er zal ook menig recensie verschijnen. En hoewel ik dus vooral mezelf een plezier doe, hoop ik dat anderen ook lol zullen gaan beleven aan het lezen van de blog. Who knows?
Liefs! Roos

2 opmerkingen: