dinsdag 4 mei 2010

Heppiedepeppie

Heb ik nou alweer een award gekregen? Jaja, maar dit keer niet van Nikki, maar van Lieve Lyntje! Het is de Happy 101 Award.



Ik weet eigenlijk niet of aan deze award nog 'regels' verbonden zijn, maar ik neem aan dat ik moet vertellen waar ik happy van wordt. Nou, dat zijn echt talloze dingen (ik ben eigenlijk best een happy persoon), maar ik heb even een top 10 gemaakt:
  • Met stip op 1 uiteraard m'n lief (de rest is in willekeurige volgorde), die mij altijd happy maakt
  • Naar de bioscoop
  • De lieve koppies, rare mauwtjes en nog maffere sprongetjes van m'n katten
  • Jonge dieren
  • Disney in z'n algemeenheid
  • Heel veel muziek
  • Abel! (van de taarten)
  • Urenlang oude komedieseries kijken met m'n broer
  • Dagjes weg met m'n moeder en voetbal kijken met m'n vader
  • De zon

Ik kan nog veel meer opnoemen, maar zal jullie niet langer vervelen. Misschien ben ik wel nog iets vergeten: wanneer de weegschaal minder kilo's aangeeft dan de keer ervoor :-P

4 opmerkingen:

  1. Oh ben jij ook fan van Abel! Hij doet dat programma zo leuk he ^_^ elke zondag probeer ik wel te kijken of op uitzending gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed! Nog een fan! Ja, ik zet serieus m´n wekker ervoor, ook al is het een herhaling. Ben je wel eens in z´n winkel geweest? Heb al eens een blog over 'm geschreven een tijdje terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wanneer kijken we eens samen voetbal ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben toch bij Sleeuwijk komen kijken? :-P
    En de competitie is afgelopen.

    BeantwoordenVerwijderen