dinsdag 18 mei 2010

A Quick Update

Even snel een wekelijkse update van m'n dieetperikelen. Nou, met die perikelen valt het wel mee, het wordt steeds makkelijker om vol te houden. Sinds een week mag ik 's middags een reep in plaats van een shake en die repen zijn echt heerlijk! Natuurlijk komt dat ook, omdat die repen het enige vaste voedsel zijn dat ik binnenkrijg, maar toch. En er zijn 5 smaken, dus lekker gevarieerd.

Wel had ik, toen ik met de repen begon, het idee dat mijn gewichtsverlies stil kwam te staan. Maar niet getreurd, vanmorgen was er toch weer een kilo af! Het is nog steeds heerlijk dat sommige kledingstukken te groot worden en andere kledingstukken, die achter in de kast gepropt zaten, weer zonder moeite passen. Ik heb nog een hele lange weg te gaan, maar voel me echt al 200% beter dan voor het dieet. Deze kilo's zaten me echt het meest in de weg en die zwemband die ik had als ik ging zitten is verdwenen. Ook kom ik steeds dichter bij een gezond BMI. Als ik dat bereikt heb, moet ik nog een aantal kilo's, maar het voelt toch beter.

Vanaf morgen mag ik een week lang 's avonds eten. Stel je er niet teveel bij voor. Zo weinig mogelijk koolhydraten, dus alleen een klein beetje kip of witte wis, wat groente en sla en alles zonder zout en dressing. Er zitten wel 3 dagen avondeten in Berlijn tussen, dus even afwachten wat die Duitsers serveren, maar dat komt wel goed. Alle soorten kool zijn toegestaan, dus groente is daar geen probleem :-P Wederom volgens eigen weging: 8 gone/14,5 to go

1 opmerking:

  1. Dat gaat al heel erg de goede kant op! Fijn dat je je zo goed voelt al, daar doe je het voor toch.

    BeantwoordenVerwijderen