dinsdag 27 april 2010

Big Diet

Al mijn hele leven tob ik met mijn gewicht, ik ben nooit slank geweest. Niet dat ik er als kind erg onder heb geleden. Ik ben ook nooit gepest, dankzij mijn bijdehante opmerkingen, ze keken wel uit ;-) Maar vooral na het afscheuren van m'n kruisband (basketbal is een levensgevaarlijke sport), kwam ik kilo's aan. Ik heb al van alles geprobeerd, you name it, I've done it. Montignac, Sonja Bakker en zelfs een dietiste kwam eraan te pas. Ik moet zeggen dat Sonja Bakker mij nog het meest is bevallen. Ik ben daar al eens 20 kilo mee afgevallen. Maar sinds ik een paar maanden geleden weer ben begonnen, gaat het om de een of andere manier, niet meer zo snel. En hoe slecht ook, van 1 kilo per 3 a 4 weken blijf ik niet gemotiveerd. Zeker niet als ik werkelijk alles ervoor laat. En daarom ga ik iets anders proberen.


Ik moet eerlijk bekennen, het vooruitzicht van een dag vol shakes, terwijl lief lekker aan de pasta zit, staat ook mij een klein beetje tegen, maar ik ben de kilo's zat en wil gewoon lekkerder in m'n vel zitten. Ik ben nu gewoon heel gemotiveerd, dus kom maar op! Vanavond heb ik de eerste afspraak met mijn consulente in Leerdam en krijg dan meteen mijn eerste maaltijden mee. Dit dieet volg je namelijk via een consulent en is niet in de winkel te koop. Dus naast de gebruikelijke recensies, zal ik jullie ook af en toe op de hoogte houden van de vorderingen op dieetgebied.

Hierbij alvast een 'before' picture (met eten uiteraard). Hopelijk kan ik over een aantal maanden de 'after' variant tonen.

1 opmerking:

  1. Zo, knap zeg dat je het op deze manier gaat proberen. Ik vind je verhaal erg herkenbaar. Heel veel succes ermee en ik ben benieuwd naar je vorderingen!

    BeantwoordenVerwijderen