donderdag 22 april 2010

Zonneschijntje

Ik heb alweer een award gekregen voor mijn blog. En alweer van Liefgeval. Liefgeval staat voor Nikki, een van mijn liefste vriendinnetjes. Ze schrijft een hele leuke blog en is ook nog eens heel creatief, zoals je kunt zien aan haar webwinkeltje. En blijkbaar vindt ze mijn blog ook leuk :-)

Dit keer heb ik de Sunshine Award gekregen:

Waarschijnlijk omdat ik er altijd als een zonnestraaltje uitzie. Voor mensen die mij niet zo heel vaak zien en de ironie missen: ik draag vrijwel altijd stijlvol zwart. Maar ben deste kleurrijker van binnen natuurlijk.

Aan zo'n award zitten altijd allerlei regels verbonden, maar omdat ik zelf niet zo heel veel blogs lees, geef ik 'm gewoon weer lekker terug aan Nikki. Die verdient er wel twee.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Een zonnetje van binnen, dat kan ook niet anders met dat lekkere weer he!
    En ik las dat je verliefd bent geworden op Chico.... ik ook! ^_^
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen